2012. június 25., hétfő

Az első szilveszter


Gyerekkoromban a szilveszter nem szólt másról, mint megvárni az éjfélt, majd kimentünk a kertbe és Apu csergetéssel köszöntötte az újévet.

Miután elkezdődött az új életem, így ennek az ünnepnek is más fajtáját ismertem meg.

Délután a kis család elment a templomba, majd haza érve, minden finomság várt bennünket. Raklett -eztünk . Addig még csak hallottam róla, de mivel a nyelvet sem beszéltem olyan jól, ezért el sem tudtam képzelni, hogy mi is az valójában.  Most felnőtt fejjel asztali grill-nek nevezném, mely tetején húst lehet sütni, alul pedig nagyon finom szendvicseket. A vacsi után, tévénézés, társasjátékozás, majd elérkezett a várva várt éjfél. Meghallgattuk a himnuszt, koccintottunk, majd felöltöztünk és kimentünk a szabadba. Akkor kezdődött az igazi buli. J Tűzijáték! Addig még csak tévéből láttam, de akkor élőben, testközelből is láthattam. Az egész falu tűzijátékkal köszöntötte az újévet. Ez is egy óriási élmény volt számomra, mint minden egyes alkalom.  J

Nagyon vártam a szilvesztert, és nagyon csodálatos is volt, de ez azt is jelentette, hogy lassan el kell hagynom azt a csodálatos környezetet, ahol remek embereket ismertem meg. Nagyon szomorú voltam, pedig tudtam, hogy oda még vissza fogok térni nem egyszer és úgy térek vissza, mintha haza érkeznék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése