2012. június 13., szerda

Egy új élet kezdete

Most felnőtt fejjel úgy érzem, hogy Papa és Mama megismerése után egy új élet kezdődött számomra. Rengeteg új embert, új dolgokat ismertem meg, amit az addigi életem során sosem. Valószínű, ha ők nem lépnek be az életembe, akkor ezeket a dogokat soha nem is ismerem meg. Az első utazás után tudtam, hogy lesz következő, és azt követő, ki tudja, hogy mennyi. A sors úgy alakult, hogy nagyon kötődtünk egymáshoz, így minden nyári, téli, volt, hogy őszi, illetve tavaszi szünetben mentem hozzájuk, vagy ők jöttek ide Magyarországra. Bennük új szülőket ismertem meg, akik szeretnek, óvnak, támogatnak, én meg egy tökéletes Anya és Apa mintát bennük. Nagyon hálás vagyok nekik a mai napig. Még most 19 év után is kapcsolatban vagyok velük. Sajnos már nem tudunk olyan sűrűn találkozni, de hála egy modern világban élünk és Mama a  72 évével követi ezt, így egy-két hetente küldünk egymásnak sms-t, melyben érdeklődünk egymás iránt, valamint ha valami nagydolog történt velünk, azt is megosszuk egymással. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése